Dajemy wsparcie naszym klientom przy wdrożeniu badań w ich przychodniach
Oferujemy płynną integrację systemów klienta dzięki własnemu działowi oprogramowania
Dajemy możliwość skorzystania z własnego oprogramowania Lab INVICTA do zlecania badań, odbioru wyników oraz rozliczeń finansowych
Zapewniamy szkolenie wdrożeniowe oraz pomagamy w uzyskaniu akredytacji ISO punktów pobrań
Sprawnie rozwiązujemy problemy techniczne klientów przez nasz dział IT
Od lat usprawniamy nasze rozwiązania informatyczne w oparciu o doświadczenia pracowników naszych Klinik i Laboratoriów oraz wiedzę Zespołu Programistów INVICTA. Dzięki ich codziennym pomysłom, propozycjom i sugestiom, lab.invicta.pl to najbardziej funkcjonalne, intuicyjne i łatwe w obsłudze narzędzie informatyczne.
Lab INVICTA zapewnia:
• proste i szybkie zlecanie badań laboratoryjnych,
• podgląd i drukowanie wyników natychmiast po ich walidacji w laboratorium,
• raportowanie zleconych badań dla dowolnego okresu,
• tworzenie indywidualnych grup badań, co umożliwia błyskawiczne ich zlecanie,
• informacje dla personelu w zakresie: doboru właściwej probówki, czasu wykonania, przygotowania pacjenta do badania.
Efektywnie integrujemy systemy informatyczne, co pozwala na zlecanie badań oraz odbiór wyników przez system informatyczny kontrahenta. Nasi programiści umożliwiają nam szybką i sprawną integrację różnych systemów informatycznych między innymi: mMedica, Serum, OSOZ, OpenCere, SMS i inne, w zależności od potrzeb indywidualnych klienta.
Przed rozpoczęciem współpracy przekazujemy narzędzia, instrukcje oraz procedury, dzięki którym nasza kooperacja jest łatwiejsza. Naszym celem jest taka konfiguracja PAKIETU STARTOWEGO, która przyniesie klientowi wymierne korzyści już na samym początku współpracy.
Medyczne Laboratoria Diagnostyczne INVICTA kontrolują bezpośrednio po dostarczeniu każdy materiał biologiczny dostarczony przez Kurierów INVICTA. Na tym etapie eliminowane są m.in. próbki obarczone błędami przedanalitycznymi. Pozostałe próbki są przekazywane do poszczególnych pracowni diagnostycznych. Większość podstawowych badań wykonywana jest w ciągu jednego dnia. Każdy wynik podlega akceptacji przez uprawnionego diagnostę. Medyczne Laboratoria Diagnostyczne INVICTA korzystają z zamkniętego systemu poboru krwi firmy Becton Dickinson.
Dzięki całkowitej integracji wszystkich analizatorów z Laboratoryjnym Systemem Informatycznym, wyniki natychmiast po akceptacji przez diagnostę dostępne są za pośrednictwem sieci internetowej dla wszystkich naszych klientów poprzez stronę lab.invicta.pl lub zintegrowany system informatyczny.
Pacjent może również samodzielnie, za pomocą sieci internetowej, sprawdzić swoje wyniki.
Każdemu pacjentowi INVICTA zapewnia Kartę INVICTA-online. Dzięki kodowi kreskowemu naklejonemu na nią podczas pobrania materiału biologicznego, pacjent szybko i łatwo sprawdzi swój wynik poprzez serwis MEDIPOINT.
Posiadanie rzetelnych, dokładnych i wyczerpujących informacji w istotny sposób ułatwia podejmowanie decyzji. Wartościowe informacje powstają dzięki odpowiednio przetworzonym danym. Dopiero wówczas posiadają one realną wartość dla podejmowania strategicznych decyzji.
RAPORT MENEDŻERA to comiesięczna, dogłębna i wielopłaszczyznowa analiza zleconych badań, która została stworzona w celu ułatwienia procesu decyzyjnego. Dzięki RAPORTOWI uzyskasz informacje na temat:
To tylko przykładowe, opracowane wspólnie z naszymi klientami, zestawienia. Dzięki naszemu Zespołowi Programistów możemy generować indywidualne RAPORTY wg Twoich potrzeb.
Badania infekcyjne
Morfologia krwi z rozmazem
Badanie moczu
Przygotowanie pacjenta do badań
Instrukcja pobrania materiału
Instrukcja do Lab INVICTA
Bezpłatna procedura, która pozwala na analizę potencjalnej liczby wykonywanych badań w u klienta. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie dostarczyć już na starcie odpowiednią liczbę zestawów pobraniowych oraz szybko realizować badania. Uwzględniamy indywidualne potrzeby klienta.
Współpraca może zostać rozpoczęta już w ciągu 2-3 tygodni.
Nie – jeśli istnieje potrzeba uzyskania wyników w języku angielskim, należy we własnym zakresie przekazać je do tłumacza.
Skontaktuj się z Opiekunem Klienta
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
e-mail: julia.paszygoriewa@invicta.pl
telefon: 795 105 972
województwa:
Specjalista ds. Klientów Kluczowychuczowych
e-mail: michal.kapica@invicta.pl
telefon: 660 710 457
województwa: